Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Költségek:

röntgenek: 6.500.- (10.01)
készülék:186.000.-(10.08)
1.részlet: 21.000.- (12.01)
2.részlet: 21.000.- (01.13)
3.részlet: 36.000.- (03.01)
4.részlet: 50.000.- (06.11)
röntgenek: 6.500.- (09.07)
---------------------------
eddig summa: 327.000.-

A legdurvább

2009.09.17. 09:42 - evol

Címkék: változás fáj rés dokinál bölcsességfog húzás füzérgumi színes gumik

Tegnap volt az utolsó bölcsességfogam húzása...

Nem hiába tartogattuk eddig. Ha ezzel kezdtünk volna, lehet a többit nem hagyom kihúzni... persze csak viccelek, ha muszáj, akkor muszáj, de azért jobb, hogy így alakult a sorrend.

Bementem, megkaptam az érzéstelenítőt. levágta az egy hete kilógó ívem végét, és összefüzérezte a felső ívet kékkel. Megint hatostól-hatosig. Ezt nem bánom, mert már egy hét alatt is szemmel láthatóan szétmászkáltak a fogaim, és fasza ki rés lett pl a két metszőm között, ami nem volt valami szép látvány...

Aztán jött a húzós rész. Érzékeny idegzetűek ne olvassanak tovább!

   Átültem a kínzókamrába, én csak így hívom, a doki persze tiltakozott. :) Még vártunk kicsit míg rendesen hat az érzéstelenítés. Megkaptam a szokásos műanyag nyakbavalót, plusz még egy egyszer használatos védő réteget arra is... ilyen véres jelenet lesz? (igen)

   Száj kitát, szem becsuk. Ha nem látom könnyebb elviselni. Ez ugye a fekvő jobb alsó nyolcasom, aminek kilógott egy félcentis darabja, de mégse lehetett megfogni. Be volt ágyazódva rendesen. Próbálkozott, de mindíg lecsúszott a fogó. Rátett egy darab gézt, de így se ment. Jött a véső. Nekitámasztotta és neki a kalapáccsal... brr... Hát ezt nem kívánom senkinek, hogy tudatánál legyen mikor hallja, hogy faragják a csontját, ráadásul az arcában... 3-4szer ráhúzott egy tisztességeset a vésőre. Nem csak kocogtatta, rendesen erőből ütötte. Az asszisztens segített tartani a fejem.

   Forgatta, húzta de nem jött. Ez a kalapács-véső kombináció még vagy háromszor, de lehet négszer ismétlődött. A vége felé haladva, egyre erősteljesebben. Már megfeszültem a székben, de meg se nyikkantam. Szorítottam a szemem és hallgattam a kalapálást.

   Közben arra gondoltam, hogy most már biztos, hogy nem vagyok normális, hogy ezt én akartam magamnak... és még fizetek is érte. Most kéne felállni, és hazamenni...

   Valahogy sikerült egy helyben maradni. Végre kiszedte. Utána még összevarrta két öltéssel. Már felállt a doki mellőlem, akkor kezdtem remegni, kicsit forgott a gyomrom.

eddig tartott a 'horror'.

Túl vagyok rajta. A doki azt mondta hős voltam. Bár nem tudom mi választásom lehetett volna még azon kívül, hogy kibírom. Fájni nem fájt végülis.

A tejes dolgokat kerüljem, aludjak ülve, egy hét múlva varatszedés. Antibiotikumot most nem kaptam, tekintettel a decemberi mellékhatásokra... ha begyullad, belázasodom majd akkor. szuper. nem tudom mit csinálok, ha mondjuk hétvégére lázasodom be. Kivel íratom fel a gyógyszert?

Hazamentem, beimádkoztam egy cataflam-ot, és 'lefeküdtem' aludni. Feltámaszottam magam és próbáltam aludni, kevés sikerrel. Reggel még vérzett kicsit, pláne fogmosáskor, de most már jobb. Enni még nem próbáltam, pedig éhes vagyok... :)

Éjjel már kezdett fájni. Most is fáj, de inkább a nyirokcsomóm, mint maga a csont, de ki lehet bírni.

Fájdalomméter: 10/4

Ennyi, nincs több húzás!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyom.blog.hu/api/trackback/id/tr741387797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.09.17. 21:39:09

Ilyenkor örülök neki, hogy nekem nincs bölcsességfogam. Jobbulást!

evol 2009.09.19. 19:00:58

@szaguldo kacaj: hát igen, most már elmondhatom, hogy nekem sincs.

Neked már vagy még nincs? esetleg nem is lesz?

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.09.19. 19:09:08

@evol: Nekem nem is lesz. Nincs egy csírám se. :) Még szerencse, egyébként. Ahogy elnézem a számat, jól megkínoztak volna, szemernyi hely sincs már még egy fognak. Már az alsó hetesem is csak segítséggel tudott kibújni, mint másnak a nyolcas. :)


süti beállítások módosítása