Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Költségek:

röntgenek: 6.500.- (10.01)
készülék:186.000.-(10.08)
1.részlet: 21.000.- (12.01)
2.részlet: 21.000.- (01.13)
3.részlet: 36.000.- (03.01)
4.részlet: 50.000.- (06.11)
röntgenek: 6.500.- (09.07)
---------------------------
eddig summa: 327.000.-

narancs gumik

2009.02.10. 21:26 - evol

Címkék: dokinál

Ma voltam dokinál.

Lélekben felkészültem a foghúzásra, de ő elfelejtette, így abban maradtunk, hogy majd legközelebb (kivételesen nem két, hanem egy hét múlva).

Igazából én sem erőltettem, mert jövőhéten külföldön leszek két napot, nem hiányzik, hogy még rágni se tudjak... így csak a végén kérdeztem rá, hogy akkor nincs is húzás? mire ő félig mérgesen-viccesen: csak most szólsz? már rég hatna az érzéstelenítő!

amúgy tetszett a megjegyzése, mikor belenézett a számba, és azt mondta: micsoda robogás! szóval ő legalább látja a változást :)

helyette kaptam csodás (?) rikító narancs gumikat. pedig megint próbáltam hatni rá, hogy kék legyen, de szerintem próbálgatja a határaimat, hogy mit viselek még el... mondjuk nem látszik messziről annyira mint a piros, meg a kék, de azért ha jobban megnézi az ember, szerintem gáz... 

majd csatolom a képet.

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyom.blog.hu/api/trackback/id/tr22935663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.02.11. 18:38:51

Szia! Olvasom rendszeresen a beszámolódat. Nagyon élvezem. Lehet, hogy te a kezelést nem annyira. :) Jó, hogy ilyen humoros a doki. Tudom, elég hangulatember (az nlc-s fórumot is figyelemmel kísérem), de azért mindenki szereti. Egyszer én is fogok fogszabályoztatni, egyelőre nincs rá keretem. Addig is gyűjtöm az infókat, ismereteket. És olvaslak tovább.
Sok sikert és még több kitartást kívánok.

evol 2009.02.12. 22:06:24

:) örülök, hogy tetszik, remélem, hogy nem csak magamnak írom.

hát igen, a doki kicsit hangulatember, de valamiért úgy érzem megkedvelt. Mindig sokat beszélgetünk, alig tudok kijönni tőle, pedig tele a váró.
Úgy vettem észre, ha valaki veszi nála a lapot, és vevő a humorára, azt értékeli.

át tudom érezni a várakozásodat, én is gyűjtögettem fél évig, mire összejött a készülék ára... :)
de megéri! ide főleg panaszkodni járok, ahogy a fórumra is.
ennyire nem rossz a helyzet. teljesen megszoktam már a kis készülékem, és mindig várom kicsit, hogy újra 'fájjon' mert akkor legalább érzem, hogy működik.
hajrá a leendő fogszabályzáshoz az elhatározás ezek szerint már megvan hozzá! :)

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.02.13. 23:20:44

Egy állandó olvasód biztos van. :) Minden érdekel, ami fogászat, nagyon sokat nézelődök a témában. A te blogod azért jobb mint minden más, mert személyes tapasztalataidat írod le. Ráadásul még illusztrálod is a történteket. Izgalmas végigkövetni az alakulásodat.
Ja, az elhatározásom már rég megvan. Csak az anyagiak. Meg az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem is nagyon sietek vele, mert nem túl vészes a dolog. (Legalábbis szerintem.) Pl. nincsenek "fóbiáim" miatta, mint a legtöbb embernek, aki belekezd a kezelésbe.
Szerencsére a technika fejlődik, úgy gondolom, nem fogok lemaradni semmiről. A pénz meg egyszer úgyis összegyűlik.


süti beállítások módosítása