Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Költségek:

röntgenek: 6.500.- (10.01)
készülék:186.000.-(10.08)
1.részlet: 21.000.- (12.01)
2.részlet: 21.000.- (01.13)
3.részlet: 36.000.- (03.01)
4.részlet: 50.000.- (06.11)
röntgenek: 6.500.- (09.07)
---------------------------
eddig summa: 327.000.-

húzás

2008.10.27. 11:44 - evol

Címkék: változás fáj dokinál húzás

Fogszabályzás szerinti 12. napon mentem húzásra.

Nem igazán izgultam, viszont mikor bementem az orvos viccesen megkérdezte, hogy nem húzzuk-e ki mindkettőt? mire én: hát, lehet hogy könnyebb lenne úgy.

Adja az érzéstelenítőt: kívül, belül... belül, kívül. Mikor kivette a tűt a számból, mertem megszólalni, hogy azt hittem csak viccel a dupla húzással. Erre közölte, hogy nem szokott viccelni. (Ehhez képest midíg ugrat)

Mindenem elzsibbadt, még a nyelőcsövem is. Vártunk kicst, majd száj kitát, pik-pak kint volt mind a kettő. A második vége kicsit letört, de hamar kipiszkálta azt is. Tampon, szorít.

Következő időpont, valamint foghúzás utáni teendőkkel kapcsolatos kérdések megbeszélése írásban folyt részemről. :)

Bent még vidám voltam, utána kezdtem megijedni, hogy még haza is kell érni valahogy. Egész úton a földet bámultam, próbáltam csukva tartani a számat, és nem folyatni a nyálam.

Este algopyrin. fogmosás rendkívül vigyázva. másnap ebédre zöldségpüré. vacsorára nokedli. Igyekeztem kímélni a sebeket, de a kaja minduntalan oda vándorolt. Egy darab tészta be is ágyazódott az egyikbe... Mivel másnapig nem jött ki, felhívtam az orvost, azt mondta ha arra járok, rögtön kiszedi.

Arra mentem, mert másnap kezdődött a négynapos ünnep és nem akartam ott hagyni egy hétre... piszkálni nem mertem, nem szabad, nehogy begyulladjon.

orvos simán fél perc alatt kiszedte, már a kilincsen volt a kezem, mikor szóbajöttek a gumik. Mondtam, hogy elég rossz, hogy elsárgul, hiába mosom. erre megígérte, hogy legközelebb pirosat ad az nem sárgul el! Pirosat? kék nincs? dehogy nincs! üljön a székbe. És már pakolta is fel a világoskék gumikat.

Sőt a húzás helyén a hármasokat és ötösöket össze is füzérezte, hogy zárjuk a réseket! Ahhoz mondjuk rendesen meghúzta ott a székben, hogy rá tudja akasztani mindkét brekettre a gumit... feszített is utána egész másnapig. De egy nap múlva már megint jól voltam. Azóta megint eszem mindent. még friss kenyeret is héjjastul.

Viszont a füzérenk már látom eredményét, kisebbek a rések, mint 5 napja. Holnap megyek megint. lehet, hogy ívet cserél?

fájdalomméter: 10/6 (mikor húzás után ment ki az érzéstelenítő)

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyom.blog.hu/api/trackback/id/tr91734091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása